Pritaikyti sutikimo nuostatas

Naudojame slapukus, kad padėtume jums efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Išsamią informaciją apie visus slapukus rasite toliau kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, kurie priskiriami kategorijai "Būtini", saugomi jūsų naršyklėje, nes jie yra būtini pagrindinėms svetainės funkcijoms įgalinti.... 

Visada aktyvus

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nėra rodomų slapukų.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nėra rodomų slapukų.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nėra rodomų slapukų.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nėra rodomų slapukų.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Nėra rodomų slapukų.

Ilgalaikis projektas „Kur išleidžiu pinigus?“
Donata 0 Comments

Ilgalaikis projektas „Kur išleidžiu pinigus?“

Visuomeninio ugdymo pamokose „Mokausi elgtis su pinigais“ trečiokai aiškinosi, iš kur žmonės gauna pinigų, kam išleidžia pinigus, kokia pinigų paskirtis, kaip skiriasi norai ir galimybės įsigyti prekę ar paslaugą. Mokiniai aiškinosi, kaip galima vaikams užsidirbti pinigų ir ką svarbu žinoti juos leidžiant. Taip kilo mintis organizuoti ilgalaikį finansinio raštingumo projektą „Kur išleidžiu pinigus?“ Visą savaitę trečiokai atsakingai stebėjo, kur jie išleidžia savo turimus pinigus ir duomenis fiksavo iš anksto parengtose lentelėse. Kiekvienas mokinys analizavo savo stebėjimą ir jį apibendrino. Kitą savaitę vyko technologijų veikla „Pasigamink taupyklę“, kada trečiokai iš popieriaus, panaudotų pakuočių, skardinių dėželių, stiklainių gamino originalias taupykles. Vėliau prasidėjo tiriamasis darbas, kurį atliko sudarytos mokinių darbo grupės. Jos gavo užduotis išsiaiškinti, kiek trečiokų mokykloje perka pietus, kiek perka pietus ir užkandžius, kiek perka tik užkandžius, koks produktas perkamiausias, kurią savaitės dieną trečiokai išleido daugiausia pinigų ir kiek iš viso per savaitę išleido pinigų. Trečiokai argumentavo savo svarstymus ir kėlė hipotezes. O kaip įsitikinti, ar jie teisūs? Tam reikėjo surinkti klasės draugų pateiktus duomenis, atlikti skirtingus skaičiavimus, analizuoti gautus rezultatus, braižyti diagramas ir pateikti galutines išvadas. Projektas baigėsi atliktų tyrimų pristatymais. Paaiškėjo, kad vienos hipotezės pasitirtino, o kitos – nepasitvirtino. Mokinius pradžiugino pateikta išvada, kad dauguma mokyklos trečiokų perka pietus, o tik užkandžius perka mažesnioji mokinių dalis. Tai leidžia teigti, kad trečiokai maitinasi sveikai ir pinigus leidžia atsakingai. Pristatyme dalyvavę mokytojai ir mokiniai galėjo užduoti klausimus pranešėjams. Į klausimą, kas šiame projekte labiausiai patiko, trečiokai atsakė, kad jiems įdomu buvo kasdien skaičiuoti savo pinigus, stebėti, kur juos išleidžia, lyginti, o labiausiai – dirbti komandoje.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

This will close in 0 seconds